Day 1, Zafira og Devon

Ok, da begynner vi på bloggen om juleballet 2010, fra den 26-28 November.
Uansett, det hele begynte med at jeg og Devon Loup tok flyet sammen fra Molde (det er langt det!) og endte opp i Notodden ca en halv time for sent…. som sagt ankom vi hotellet ca en halv time for sent,  vi fikk lempet ut  kofferter og  ytterklær av bilen. Med en stor porsjon stress, løp vi inn i hotellet og fulgte stemmene til vi havnet oppe i andre etasje. Der satt det en helt UTROLIG mengde folk, og både jeg og Devon ble stående og se usikkert på hverandre helt til Professor Schummel (Akkurat da var hun Linda), kom gående mot oss og spurte om navn. Vi fortalte navnene våre og hun fortalte at vi delte rom i den samme etasjen vi stod i (noe som gjorde meg KJEMPEGLAD), og vi fikk vite at klassene var allerede blitt utdelt, og at jeg hadde havnet i klasse E, og Devon i klasse A. Vi styrtet inn på soverommet og fikk på oss uniformene i en fart før vi løp tilbake til de andre elevene. Litt senere sa Sarah at vi skulle leke en lek. Vi skulle gå random rundt og rundt til hun gav signal, og så skulle vi si; “DU! Jeg ville bare si at…- osv. Jeg ble bare megaforvirra, og sa ganske merkelige ting, men jeg ble nå i alle fall kjent med noen xD

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment