Day 2, Susan

første time hadde jeg Transfigurasjon. Vi lagde masker til ballet det var gøy fordi jeg faktisk fikk det til.. Uansett mens jeg og Holly satt og pratet og lagde masker kom Slur først en gang men da ble vi reddet av McSnurp som sa: – Severus, jeg tror De må gå ut igjen… Så banket han på og kom inn igjen, men da så vi han ikke så plutselig kjente jeg et kaldt gufs ved øret i sånn ett minutt så hørte vi bare:- Her er vi opptatt ser jeg… får opptatt til å reise oss når en professor kommer. *begge bare spratt opp veeeldig fort* – da kan dere møte på mitt kontor etter timen… Holly:- Da har vi elikisirer uansett…

I elikisirtime etter på fikk vi en laaaang lenke vi måtte pusse det var 180 lenker der *pust* men kvelden før hadde jeg glemt og neie til *kremt* professor Slur og så når jeg kom i trøbbel da så bestemte Slur seg får og forfølge meg heele helgen “yeii me”Slur

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment